niedziela, 7 czerwca 2015

O mnie

Witajcie
Pozwólcie, że zacznę pisanie od przedstawienia się. Z racji tego iż mówienie tudzież pisanie o sobie nigdy, przenigdy nie należało do moich mocnych stron nie będzie ono długie.
Ujmując rzecz bardzo skrótowo to mam na imię Łukasz i mieszkam w Gorzowie Wielkopolskim. Możliwe, że mieszkańcy tego miasta, którzy trafili na tego bloga niejednokrotnie widzieli mnie gdzieś przypadkiem na mieście. Wysoki, szczupły mężczyzna w okularach. Przeważnie chodzący w glanach oraz czarnej, skórzanej kurtce. Wprawdzie nie jestem w stanie zapuścić długich włosów(zaczynają mi się one wtedy niemiłosiernie kręcić), ale cóż… Podobno mój wygląd wzbudza jakieś tam wrażenie. 
Do moich zainteresowań należą: okultyzm, black metal, gry komputerowe(jestem zwolennikiem starych aczkolwiek dobrych gier), czytanie dobrych horrorów(zwłaszcza Grahama Mastertona oraz Stephena Kinga), a także przede wszystkim pisarstwo.
Jak dotąd udało mi się zakończyć dopiero pierwszą powieść. Wbrew pozorom nie jest to wcale takie proste. Przysiąść i coś napisać… Nie, tak się nie da. To wiele miesięcy wytężonej pracy do której potrzeba ogromnej dozy cierpliwości oraz i niekiedy samozaparcia. Niemniej jednak prędzej czy później przynosi ona efekty.
Jak dotąd to tyle. Z czasem będę dodawał kolejne notki, a także poruszał moim zdaniem intrygujące tematy. W razie jakichkolwiek pytań zawsze można napisać do mnie pod adres mailowy, który podałem. Oczywiście można to zrobić również z czystej ciekawości. Jestem bardzo otwarty na wszelakie próby kontaktu i wbrew pozorom nie gryzę.
W odnośnikach po prawej zamieszczam zaś link do swojej pierwszej powieści. Dla zainteresowanych
Pozdrawiam

1 komentarz: